Foreningen

Bestyrelse
ØbroMotion ledes til daglig af en bestyrelse, der er valgt på generalforsamlingen, der afholdes I januar kvartal.

Aktivitetsudvalg
De frivillige instruktører, der er medlemmer af foreningen danner et aktivitetsudvalg der i samarbejde med bestyrelsen udarbejder plan for foreningens aktiviteter.

Medlemsmøder
Du kan komme til medlemsmøder, hver den første tirsdag i måneden kl. 12.30 (fra september til maj) i Hans Egede Kirkes mødesal, Vardegade 14.
Generalforsamling (2024) og Juleforkost afholdes ligeledes i kirken.
Medlemsmøderne der afholdes i kirken, er en vigtig del af ØbroMotions medlemsliv. Her mødes man og udveksler oplevelser og synspunkter om seniorlivet. Her kan alle bidrage med inspiration til at udvikle foreningens og medlemmernes liv og gøren.
På mange af møderne vil der være planlagt et indhold.

Ekstra stavgangsture
Vi planlægger løbende en, månedlig, større stavgangs/vandretur i København og omegn.
Sæson: Fra september til april:  Normalt sidste fredag i måneden.
Turene planlægges for et år ad gangen og fremgår af aktivitetsplanen, hvor mødested og møde tidspunkt fremgår.

Rejser
Vi planlægger en årlig rejse for medlemmerne, hvor vandreturer i naturskøn natur er et af målene, samt naturligvis socialt samvær. Rejserne ligger normalt sidst på foråret.
Se aktivitetsplanen.